PL EN

Ford Mustang Coupe 1965



Choć wszystkie nasze samochody pochodzą z Kalifornii, to bardzo rzadko trafiają się egzemplarze w tak doskonałym stanie blacharskim. To auto jest pod tym względem niemal idealne. Nie widać w nim absolutnie żadnych śladów korozji, nawet w typowych dla Mustangów miejscach. Widać, że przez całe swoje życie ten Mustang był w dobrych rękach i nie był użytkowany w niesprzyjających warunkach pogodowych.
Samochód zakupiliśmy z częściowo chemicznie zdjętym lakierem (do gołej blachy). Amerykański właściciel rozpoczął remont, ale stracił zapał i sprzedał samochód. Maska, przednie błotniki i jedne drzwi były oczyszczone do gołego metalu.
Po przyjeździe do Polski zostały ponownie oczyszczone, a cały samochód został pokryty warstwą podkładu ochronnego, żeby zapobiec korozji. Dysponujemy zdjęciami auta sprzed tej operacji, na których widać jego poprzedni stan. Ogólnie nadwozie stanowi idealną wręcz bazę do odbudowy.

Wnętrze również jest w dobrym stanie, nie jest idealne, ale nie wymaga gruntownego remontu. Poszycia foteli nie są podarte, a nakładka deski rozdzielczej nie jest popękana od słońca. Wykładzina też prezentuje się dobrze.

Samochód jest wyposażony w podstawową wersję silnika - jest to 6-cylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 3200 ccm. Współpracuje ona z automatyczną, 3-biegową przekładnią.
Silnik działa bez zarzutu, jedynie bendiks rozrusznika nie zawsze 'łapie' i czasem wymaga kilkakrotnej próby uruchomienia. Wszystkie komponenty są sprawne, auto jeździ do przodu i do tyłu oraz hamuje. Poszczególne elementy mechaniczne wymagają jednak na pewno przejrzenia i ewentualnych napraw.

Bardzo ciekawa jest dobrze udokumentowana historia samochodu - niezwykle rzadko zachowuje oryginalna instrukcja obsługi z wpisanym pierwszym właścicielem samochodu. Poza tym kupujący otrzyma mnóstwo rachunków z napraw tego auta - najstarsze pochodzą z końca lat 70-tych.

To, że samochód znajdował się w dobrych i 'dbających' rękach potwierdzone jest jeszcze jednym dokumentem - spisem wszystkich wykonanych napraw (również od końca lat 70-tych) - wraz z datą, opisem i przebiegiem. Dołóżmy do tego jeszcze oryginalne kluczyki z symbolem Mustanga i możemy wyobrazić sobie, jak pierwszy właściciel - niejaki pan Putnam - odbiera auto od dealera w Watsonville w Kalifornii 7 lipca 1965 roku....

Samochód jest w Polsce i oferowany jest w raz z kompletem dokumentów celnych. Na życzenie kupującego możemy również zająć się, bezpłatnie, załatwieniem wszystkich formalności niezbędnych do rejestracji go na zabytkowe tablice.
Całkowity koszt rejestracji ponoszony przez kupującego to 200 PLN.
 



Galeria


INNE SAMOCHODY NA SPRZEDAŻ